[O1] Logi statyczna / dynamiczne - proszę o interpretację

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • twar0zek
    Classic
    • 2012
    • 1

    [O1] Logi statyczna / dynamiczne - proszę o interpretację

    lepiej jedź i będziesz miał święty spokój, no chyba że czujesz się na siłach i przy odrobinie sprytu możesz wymienić sobie sam,na zimnym silniku, zakup czujnik i ewentualnie z litr płynu i wody destylowanej na ewentualną dolewkę ,bo może trochę wycieknąć no chyba że spuścisz płyn zaworkiem na dole chłodnicy po stronie kierowcy, przekręcasz go i odciągasz,ok
    czujnik to zakupuj tylko i wyłącznie oryginał,bo z zamiennikami różnie bywa.ok


    pozdro
  • solo
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    [O1] Logi statyczna / dynamiczne - proszę o interpretację

    Witam,

    od pewnego czasu mam problem z wyłączającą się turbiną.

    kupiłem i podłączyłem VAG - sczytałem błąd - przeładowanie

    zrobiłem logi statyczne i dynamiczne - przy dynamicznych (wrzucona 3-ka i od około 1200 obrotów do 4000) przy 4000 odcina turbinę ... i większych obrotów nie osiągam ...

    Poniżej wklejam logi

    basic settings:
    Log (17 - 004)
    Log (18 - 000)
    Log (19 - 003)
    Log (20 - 011)

    Logi statyczne:
    Log (0 - 000)
    Log (1 - 004)
    Log (2 - 007)
    Log (3 - 001)

    Logi dynamiczne:
    Log (31 - 000)
    Log (28 - 001)
    Log (29 - 004)
    Log (33 - 011)
    Log (26 - 003,008,011)
    Log (27 - 003,011)
    Log (32 - 003,010)
    Log (36 - 008,011)

    Jeszcze jedno pytanie. Zgodnie z instrukcją z jaką robiłem logi także sczytywałem Basic Settings, ale właśnie natknąłem się na jakieś informacje że przez Basic Settings można coś namieszać w sterowniku. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić lub zaprzeczyć bo trochę się przestraszyłem czy nic nie popsułem przy okazji testu.

    Dzięki za wszelkie informacje

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      najprawdopodobniej masz zapiczona geometrie w turbinie ale jeszcze zamien n18 z n75 i zrob jeszcze raz logi
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • solo
        Classic
        • 2011
        • 6

        #4
        Czy jest gdzieś dostępny filmik/zdjęcia instruktażowe jak to zrobić? Ewentualnie może ktoś z krakowskich forumowiczów byłby w stanie za browarek pomóc mi z tą zamianą?

        Komentarz

        • sion
          Classic
          • 2011
          • 37

          #5
          Tutaj masz zawór N75:



          N18 wygląda IDENTYCZNIE tylko, że jest cały czarny, po prostu je zamieniasz.

          Wszystko pasuje P&P, jak sobie jednak nie poradzisz pisz na PW to coś zaradzimy

          Komentarz

          • solo
            Classic
            • 2011
            • 6

            #6
            To zdjęcie mojej Skodzi:


            Pytanie który zawór to n75, który n18,

            Drugie pytanie to jak zamienić wężyki? Widzę że są 2: dolny (na zdjęciu 1) i górny (na zdjęciu 2)

            Który z nich mam przepiąć? Czy robić coś z odłączonym?

            Dzięki za info

            Komentarz

            • sion
              Classic
              • 2011
              • 37

              #7
              Ty tutaj chyba masz dwa N18, ale ogólnie to tak:

              ZAWÓR 1 - N18
              ZAWÓR 2 - N75

              Przy każdym masz po 3 wężyki (2 górne: od pompy i roboczy, 1 dolny: ten co idzie od filtra powietrza), oraz złączkę elektryczną.

              W sumie wystarczy zamienić tylko złączki elektryczne i przewody wykonawcze, ale możesz wymienić wszystko.

              Co do tematu to po prostu zamień te zawory, tak samo jak byś zamieniał lewe koło tylne z lewym kołem przednim

              Komentarz

              • solo
                Classic
                • 2011
                • 6

                #8
                Dzięki wielkie za pomoc.

                Po oględzinach z sion-em okazało się że zapieczone są łopatki.

                Teraz kolejne pytanko czy ktoś może polecić jakiegoś sensownego mechanika w Krakowie lub okolicach do zajęcia się turbiną?

                Komentarz

                Pracuję...